YAY TENNESSEE

Heej,

Vår qualifying är nu klar, rondan blev på El Paso och inte Coronado p.g.a att Coronado bara hade 9 hål öppna. Jag spelade stabilt hela varvet och vet ni vad? Min puttning är tillbaka :) Jag kom in på 75, Johanna 75, vilket gjorde att de skiljde ett slag eftersom jag var i ledning med en inför detta varv. Kollade rätt ofta på mobilen under varvet för att titta på en bild på Josh för att få inspiration varför jag verkligen ville åka till denna tävling. Så nu så ska jag ÄNTLIGEN få träffa min pöjke om 3 dagar :D YAY ! Superglad tjej :) Nu har jag bara massa skola kvar innan helgen är här. Jag har iaf fått en hel del gjort och de enda jag har kvar är en exam imorn (möjligtvis en till på fredag också) och en presentation till imorn.

Imorse hos kiropraktorn så knäckte han allt i min kropp, usch.. men de blir väl bra tror jag, och hoppas jag! Han var väldigt knäpp idag, eftersom jag var föskyld så skulle jag ställa mig upp och så kände han på min näsa med en hand och drog i min arm med sin andra, sen så höll han på halsen och gjorde samma sak och så sa han, Emma du har steptokocker.. Jag dog ju av garv hahah.. Mupp och tönt :P

Nu sitter jag i min UNIV-class, jag vill bara vara klar så att jag kan åka iväg och träna och sen göra allt som ska göras för imorn :)
Har även fått tillbaka alla min midtermsbetyg nu och de ser ut följande: 
Engelska Workplace writing:   A
UNIV- Entrepreneurship:         A 
Business Communication:       A
Filosofi:                               B-
Psykologi:                          C
(I Psykologi  har jag missat ett prov tyvärr och jag försöker fortfarande få skriva provet, vi får se om de kan lösas eller inte. Han är envis, men om jag får skriva provet så kan jag nog iaf få upp betyget till C+ eller B- tror jag :)


Puss !


Kommentarer
Postat av: mumsmums

Hej Empi



Vad du är duktig i skolan och vilka fina betyg du har fått till midterm ocj jag tycker att du kan känna dig stolf över det och det är väl en bidragande orsak till att även golfen går bättre.

Vad kul att du kan hålla ihop ronderna när det gäller så mycket på olika plan kval, spel och att få möjlighet att träffa Josh vilket säker kommer att göra dig gott.

Kram Pappsing

2011-10-19 @ 21:28:50
Postat av: Syrran och hennes man

Woppiedo! du är så duktig! :)

2011-10-20 @ 00:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0