Sista tävlingen avklarad och tillbaka till skolbänken!

Sista tävlingen gick väl rent åt pipsvängen för oss. Ruggit svårspelat! Bästa score var 81, under de 36 hål som vi spelade med ca 40 deltagare.. så ca 80 rundor och bästa score var 81! Jag sköt 46, 38 (84) andra dagen och var väl 4e bästa score eller så den dagen. Vi slutade tvåa, vilket nog betyder att vi inte går till nationals. Om vi ser de från den positiva sidan så kan jag ju faktiskt åka hem tidigare då :) Så nu får vi se när jag kan komma hem :)

Idag var första dagen som var tillbaka till skolbänken. De är en hel del att göra inför finals, men snart så är jag ju klar :)  Vi hade precis en tornado varning i hela skolan så vi fick alla gå ner till källaren eller till badrummen. Jag fick sitta i badrummet i nästan en timme och sen fick jag gå till källaren lite senare. De är ju faktiskt lite läskigt med tanke på att för 2 år sedan så rev en tornado ner en av våra byggnader. För er som inte har förstått så tar en tornado sönder allt i sin väg, vilket inte jag riktigt trodde förut... hur kan den liksom ta sönder ett stort tegelhus!? Usch usch.. den har iaf passerat nu!

Dags för att återgå till matte och accounting !

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0