IM BACK !

Sorry folks för att jag har varit borta ett bra tag!

Jag ska skriva ihop lite små summering och så från Spring break och allt annat som har hänt däremellan, men nu är jag iväg på en tävling.. så de får bli på osndag =)

Idag spelade alla laget kasst, förutom LB. Banan är svår, krånglig och greenerna är otroligt snabba och jätte ondulerade! Jag kom in på 86 faktiskt, med massa skit på vägen :P 2 tripplar, 2 dubblar och så vidare.. usch usch, men imorn är en ny dag. ( var endast 3 personer totalt i startfältet som var under 80). Imorn ska de bli storm och regn.. så vi får väl se ^^

Är väldigt glad över att jag inte ska vara här nästa termin, detta var droppen.

Informerar er mer imorn :)

Puss !

Kommentarer
Postat av: Mumsmums

Hej Empi



Det låter bra och du känns taggad inför runda nr 2

Jag längtar efter dig det är nära nu mamma packade

det mesta igår och vi är mentalt på väg nu.

Sköt om dig så blir allt bra

Puss och kram



Pappsing

2011-04-05 @ 08:36:01
Postat av: syrran och hennes man

det var på tiden att du fixade ett inlägg!

lite avis på mamma och pappa som får åka och hälsa på!

2011-04-05 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0